Nie znajdziesz nas na Instagramie, ale będziemy w kontakcie online – cenimy Twój czas, skracamy drogę w komunikacji. Przede wszystkim preferujemy kontakt elektroniczny, ale nasze telefony są do dyspozycji Mieszkańców przez cały dzień, a nie tylko w godzinach otwarcia biura.
Wspólnie podejmujemy najważniejsze decyzje, konsultujemy nasze działania. W dużych Wspólnotach powołujemy Rady Mieszkańców, aby proces ten był szybszy i efektywniejszy. W oparciu o wieloletnie doświadczenie rekomendujemy gotowe rozwiązania, ale o finansach i planie remontów każdorazowo decyduje większość Właścicieli w głosowaniu nad uchwałą. test
Dzielimy się informacjami z Właścicielami lokali poprzez comiesięczne newslettery mailowe, ale nie zapominamy o tradycyjnej formie kontaktu (tablice ogłoszeń, listy). Będziemy częstymi gośćmi na nieruchomości – nie unikamy rozmów (także telefonicznych) z Mieszkańcami.
Możliwość organizacji zebrań online (wideokonferencja) z opcją sprawdzania obecności oraz głosowania Uchwał (rozwiązanie nie tylko na czasy COVID-a).
Nie mamy nic do ukrycia, ale jak każdy mamy prawo do pomyłek – dlatego cenimy transparentność we własnym działaniu.
Każdy Właściciel lokalu w nieruchomości ma pełen wgląd w dokumentację Wspólnoty. Wyprzedzamy pytania i wątpliwości – udostępniamy faktury, wyciągi bankowe czy umowy z kontrahentami.
Nie ufaj podróbkom, wybierz zarządcę nieruchomości z licencją. Wykształcenie kierunkowe oraz egzamin i licencja państwowa to gwarancja wiedzy i rzetelności – Twój dom zasługuje na profesjonalne zarządzanie, w końcu zbudowany został na lata.
Nikt się nie urodził zarządcą nieruchomości – nasza profesja zrodziła się z potrzeby… zarządzania budynkiem w którym mieszkamy. To najtrudniejsze doświadczenie, bo recenzentami są sąsiedzi i nasze rodziny.
Sprawujemy bieżący nadzór nad pracą podwykonawców na Państwa nieruchomości, dbamy aby świadczone usługi były zgodne z umową i oczekiwaniami Mieszkańców. Pilnujemy też kosztów, sprawdzając merytorycznie otrzymywane faktury za wykonane prace.
Na bieżąco zgłaszamy deweloperowi wszelkie stwierdzone usterki oraz wady na nieruchomości wspólnej.
Wysokość miesięcznych opłat ustala Wspólnota w formie Uchwały – mają one charakter zaliczek, które na koniec roku są rozliczane w zderzeniu z poniesionymi kosztami. O przeznaczeniu ewentualnej nadwyżki decyduje Wspólnota, a nie zarządca.
Koszty prezentujemy w podziale na kategorie, które są czytelne dla Właścicieli – jak np. przeglądy okresowe, naprawy bieżące, sprzątanie i utrzymanie zieleni, oświetlenie budynku. Co roku w formie czytelnego sprawozdania finansowego prezentujemy poniesione koszty w podziale na poszczególne kategorie.
Rozliczenie mediów prowadzimy w oparciu o regulamin, który określa zasady oraz schemat obliczenia cen poszczególnych jednostek opłat.